چگونه به ما اعتماد کنید و چرا از ما خرید کنید؟

چگونه به ما اعتماد کنید و چرا از ما خرید کنید؟
این سوالی است که شاید برای شما کاربران اینترنتی پیش بیاید که چگونه به یک وب سایت اینترنتی اعتماد کنید و خرید خود را از آنجا انجام دهید .
به اطلاع شما کاربران گرامی میرسانیم که مرکز ما با بیش از 10 سال سابقه در زمینه گوشیهای بلک بری و موتورولا و همچنین  دارای جواز کسب معتبر فروش موبایل و لوازم جانبی از اتحادیه مربوطه یکی از پر سابقه ترین فروشگاه ها در این زمینه می باشد .
در بخش پایین سمت چپ سایت شما می توانید با کلیک بر روی لوگوهای قرار داده شده کاملا صحت آدرس و مشخصات ما را ببینید . بلک بری استور نیکان در حال حاضر اولین وب سایت فروشگاهی بلک بری با نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره از وزارت صنعت,معدن و تجارت می باشد .خرسندیم به استحضار شما کاربران گرامی برسانیم که در طی مدت این 4سال که سایت ما راه اندازی و فروش اینترنتی داشته است حتی 1مورد هم شکایت در سایت اینماد از طرف خریداران ثبت نگردیده است. 
همچنین با دریافت گواهینامه SSL از سایت جهانی GLOBAL شما کاربران دیگر نگران اطلاعات وارد شده در سایت ما نمی باشید با کمی دقت و جستجو در مورد این گواهینامه متوجه خواهید شد که تمامی اطلاعات  وارد شده شما در وب سایت ما کاملا امن بوده و هیچگونه سوء استفاده ای از آن با حملات سایبری نخواهد شد.(برای چک کردن به بالای مرورگر خود توجه کنید در ابتدای آدرس وب سایت ما با قفل سبز رنگ نشان داده می شود.)
برای سهولت پرداخت خرید های اینترنتی شما کاربران گرامی هر 2 درگاه معتبر بانک ملت و بانک سامان در بخش پرداخت نهایی قرار گرفته است که با تمامی کارت های عضو شتاب قابل پرداخت می باشد.

 

 

کلمه مورد نظر را بنویسید و Enter بزنید

سبد خرید