نحوه ارسال و تحویل کالا

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت بلک بری نیکان ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای بلک بری نیکان محفوظ است. بلک بری نیکان در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید.
در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.
در روزهای تعطیل و خارج از ساعات کاری فروشگاه نیکان هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد.
 تمامی ارسال ها در داخل شهر تهران از طریق پیک موتوری و شهرستان ها از طریق پست پیشتاز  انجام می شود و هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد.
پس از انتخاب محصول و در قسمت آخر خرید کاربر می تواند نحوه دریافت کالا را انتخاب نماید که برای پیک موتوری داخل محدوده تهران هزینه به عهده خریدار در مقصد میباشد و برای پست پیشتاز هزینه ارسال 35000 تومان به صورت پرداخت آنلاین در سایت ما می باشد (کالاهای ارسالی تماما بیمه میشوند.)
زمان ارسال کالا در داخل تهران 1 روز کاری و در پست زمینی بین2 تا نهایت 4 روز کاری (بسته به شرایط پست) می باشد.
مرسوله های ارسالی با پست پیشتاز برای شما کاربران ارسال می شود و پس از ارسال شناسه پستی برای شما به شماره ی ثبت نام شده در سایت پیامک خواهد شد . که می توانید از طریق شناسه ارسالی, در سایت پست مرسوله خود را پیگیری کنید.
سامانه پیگیری مرسولات پستی:
http://newtracking.post.ir
توجه: تمامی کالاهای ارسالی توسط ما بیمه می باشند دقت داشته باشید در هنگام تحویل از مامور پست در حضور مامور پست مرسوله خود را باز کرده و تمامی موارد را بادقت بررسی کنید . در صورت وجود هر گونه مشکل (شکستگی و خرابی کالا و …) مرسوله را به مامور پست عودت دهید و برگه مربوط به دریافت خسارت بیمه را پر کنید.

کلمه مورد نظر را بنویسید و Enter بزنید

سبد خرید